هدف این پروژه، بررسی ارتباط بین استفاده دانش آموزان از کامپیوتر و عملکرد آن ها در مدرسه می باشد. برای یک دانش آموز کاملاً عادی است که بشنود: «چرا این قدر وقت خود را با کامپیوتر تلف می کنی؟» « چرا به تکالیفت کمتر از کامپیوتر اهمیت می دهی؟» و ...
بیشتر دانش آموزان دوست ندارند نصیحت های خانواده هایشان را گوش کنند، ولی آیا این دانش آموزان به اندازه کافی درس می خوانند؟ آیا برای استفاده از کامپیوتر برنامه ای دارند؟ آیا از کامپیوتر استفاده درست می کنند؟ چقدر وقت خود را با استفاده کامپیوتر می گذرانند؟ 2 ساعت یا 3 ساعت در روز؟ ...
بعضی ها، خصوصاً خانواده ها، معتقدند که کامپیوتر به درس و تحصیل دانش آموزان ضرر می زند. آیا واقعاً این چنین است؟
این پروژه با توزیع پرسش نامه بین دانش آموزان آغاز گشت. در این رابطه داده ها جمع آوری شده و مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این بررسی از محاسبات آماری، نمودارها و استفاده شد...