فروشگاه اینترنتی فایل zed

یک سایت آنلاین در آوا بلاگ با عنوان فروشگاه اینترنتی فایل zed

فروشگاه اینترنتی فایل zed

یک سایت آنلاین در آوا بلاگ با عنوان فروشگاه اینترنتی فایل zed

دانلود تحقیق بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری

تحقیق-بررسی-و-تحلیل-کیفیت-فراگیر-qtm-و-یادگیری-سازمانی-بر-عملکرد-نوآوری
تحقیق بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 3318 کیلوبایت
قیمت: 24000 تومان

دانلود تحقیق در مورد بررسی و تحلیل کیفیت فراگیر QTM و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری،
در قالب word و در 104 صفحه، قابل ویرایش، شامل:


فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسأله
1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش
1-4- اهداف پژوهش
1-5- فرضیات پژوهش
1-6- قلمرو پژوهش
1-7- تعریف واژه ها و اصطلاحات
1-8- جمع بندی

فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه
2-1- چارچوب نظری تحقیق
2-2- تاریخچه مدیریت کیفیت جامع و سیر تحول آن
2-3- تعریف مدیریت جامع کیفیت (TQM)
2-4- ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت کدامند؟
2-5-  معیارهای یک فلسفه مدیریتی مناسب در جهت مدیریت کیفیت
2-6- کدام فلسفه مدیریتی ارجح است؟
2-7- مفهوم مدیریت در TQM  
2-8- مفاهیم کلیدی در TQM  
2-8-1- مفهوم جامعیت ( Tital )  در فرهنگ TQM  
2-8-2- نظریه مدیریت کیفیت جامع  ( T Q M ) در سازمان ناب:
2-9-  فرهنگ مدیریت کیفیت جامع
2-9-1-  مشارکت فعال
2-9-2- توانا سازی کارکنان
2-9-3- تحول مدیریت کیفیت جامع
2-10- پایه گذاران مدیریت کیفیت جامع «TQM»
2-10-1- اصول 14 گانه دمینگ
2-10-2- اصول 14 گانه کرازبی
2-10-3- اصول 6 گانه ژوران
2-11- تأکید بر نیاز مشتری به منظور کسب رضایت آن ها
2-12- ضرورت تعهد مدیریت در اداره سازمان
2-12-1- پیشگیری از بروز مشکل
2-12-2- کیفیت به عنوان وظیفه همگانی
2-12-3- آموزش مداوم
2-12-4- رقابت
2-12-5- سیستم پاداش دهی
2-12-6- سیستم پیشنهادات
2-13- مدل های مدیریت کیفیت
2-13-1- مدیریت کیفیت؛ مدل تعالی سازمانی...EFQM
2-13-2- کاربردهای مدل تعالی سازمانی
2-13-3- مدیریت کیفیت فراگیر؛ مدل چنگال
2-14- اجزای مدیریت کیفیت فراگیر
2-15- یادگیری سازمانی
2-15-1- نظریه یادگیری سازمانی
2-16- عملکرد نوآوری
2-17- کیفیت فراگیر و عملکرد نوآوری
2-18- مدیریت کیفیت فراگیر، یادگیری سازمانی و عملکرد نوآوری
2-19- پیشینه پژوهش
2-20- نتیجه گیری

فصل سوم: روش تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- جامعه آماری پژوهش
3-3- حجم نمونه و روش نمونه گیری
3-4- متغیرهای پژوهش
3-5- روش تجزیه  و تحلیل داده ها
3-6- ابزار سنجش متغیرها
3-7- روش های جمع آوری اطلاعات
3-8- جمع بندی

فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
4-1- مقدمه
4-2- توصیف آماری ویژگی‌های جمعیت‌شناختی جامعه
4-3- آزمون فرضیات
4-4- آزمون فرضیه های پژوهش

فصل پنجم: نتیجه گیری تحقیق
5-1- مقدمه
5-2- نتایج پژوهش
5-3- پیشنهاد های پژوهش
5-4- محدودیتهای پژوهش
5-5- جمع بندی
منابع پژوهش
پیوست ها


چکیده تحقیق:
با افزایش رقابت در عصر حاضر و تغییر و تحولاتی که در فن آوری های امروزی وجود دارد، سازمان ها برای رویارویی و مقابله با عدم اطمینان، حفظ موقعیت، گسترش عرصه رقابتی خود و بهره گیری مناسب از منابع نیاز به نوآوری و بهبود عملکرد در محصولات و خدمات خود دارند. مدیریت کیفیت فراگیر با اصول نوآوری سازگار است و مدیریت کیفیت فراگیر را ایجاد سیستمی سازمانی و فرهنگی می دانند که منجر به گسترش نوآوری می شود و یادگیری سازمانی باعث توسعه،کسب، انتقال و بهره برداری از دانش جدید می شود که بهبود نوآوری را به دنبال دارد.  عوامل متعددی در بهبود نوآوری و عملکرد نوآوری نقش ایفا می کنند. در این پژوهش با استفاده از رویکرد معادلات ساختاری به بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان پرداخته شده است . همچنین علاوه بر بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق، به بررسی نقش میانجی بودن یادگیری سازمانی در رابطه TQM و عملکرد نواوری پرداخته شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.