فروشگاه اینترنتی فایل zed

یک سایت آنلاین در آوا بلاگ با عنوان فروشگاه اینترنتی فایل zed

فروشگاه اینترنتی فایل zed

یک سایت آنلاین در آوا بلاگ با عنوان فروشگاه اینترنتی فایل zed

دانلود تحقیق راهبردهای توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) استان کردستان

تحقیق-راهبردهای-توسعه-صادرات-بنگاه-های-کوچک-و-متوسط-(smes)-استان-کردستان
تحقیق راهبردهای توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) استان کردستان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 165
حجم فایل: 757 کیلوبایت
قیمت: 26800 تومان

دانلود تحقیق در مورد راهبردهای توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) استان کردستان،
در قالب word و در 165 صفحه، قابل ویرایش، شامل:



چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
پرسش نامه مربوطه
منابع


چکیده تحقیق:
این پژوهش با هدف تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) استان کردستان، در فضای رقابتی انجام پذیرقته است. جهت دست یابی به اهداف فوق، از نظرات کارشناسی تعداد 91 نفر از فعالان بنگاه های کوچک و متوسط استفاده شده است. پژوهش حاضر بر حسب هدف کاربردی و براساس شیوه گردآوری داده های توصیفی- تحلیلی است. جهت تدوین مدل فوق الذکر، از ماتریس (SWOT) بهره گرفته شده است نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد مهم ترین فرصت های محیطی عبارت اند از موقعیت حساس و استراتژیک استان، ناشی از دارا بودن 230 کیلومتر مرز مشترک با شمال عراق، دارا بودن مرز رسمی باشماق و نزدیکی به بازار هدف صادراتی و هم چنین ناکافی بودن زیرساخت های صادراتی، وجود پدیده قاچاق، و فقدان سیستم کارآمد حمل و نقل بین المللی از جمله مهم ترین تهدیدها، به شمار می آید. بهره مندی از تسهیلات مشوق های صادراتی، توجه به سفارش پذیری و رضایت مندی مشتریان و رعایت استاندارد و افزایش صدور کالاهای باکیفیت از مهم ترین نقاط قوت محسوب می گردد. هم چنین دشواری دست یابی به فن آوری پیشرفته، بالا بودن هزینه های ترفیع و تبلیغ و ناکافی بودن سرمایه در گردش از مهم ترین نقاط ضعف صادراتی بنگاه های کوچک و متوسط به شمار می آیند.
استراتژی های تدوین برنامه راهبردی بازاریابی و توصیه های محصول، تلاش در جهت افزایش زیرساخت های صادراتی بنگاه، هدایت تحقیقات برای تعیین و ارزیابی نیازها، خواسته ها و سطح رضایت مندی مشتریان، جذب نیروهای تحصیل کرده قوی در حوزه تجارت خارجی، اتحاد استراتزیک صنایع و اشتراک منابع، طراحی و مهندسی محصول جدید، توسعه بهره وری منابع انسانی، همکاری با مراکز رشد از مهم ترین یافته های این پژوهش است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.