فروشگاه اینترنتی فایل zed

یک سایت آنلاین در آوا بلاگ با عنوان فروشگاه اینترنتی فایل zed

فروشگاه اینترنتی فایل zed

یک سایت آنلاین در آوا بلاگ با عنوان فروشگاه اینترنتی فایل zed

دانلود تحقیق معماری موزه هنرهای معاصر

تحقیق-معماری-موزه-هنرهای-معاصر
تحقیق معماری موزه هنرهای معاصر
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 177
حجم فایل: 18845 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود تحقیق در مورد معماری موزه هنرهای معاصر،
در قالب word و در 177 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه 1

فصل اول: موزه
1ـ1 موزه 4
2ـ1 تاریخچه موزه 5
1ـ2ـ1 خلاصه‌ای از تاریخ موزه در جهان 5
2ـ2ـ1 پیدایش موزه در ایران 9
3ـ1 اهداف موزه‌ها 14
1ـ3ـ1 گردآوری 14
2ـ3ـ1 نگهداری 15
3ـ3ـ1 نمایش 16
4ـ3ـ1 نقش آموزشی و فرهنگی 17
5ـ3ـ1 تحرک و فعالیت 18
4ـ1 گونه‌بندی موزه‌ها 19
1ـ4ـ1 انواع موزه 19
1ـ1ـ4ـ1 موزه‌های هنری 19
2ـ1ـ4ـ1 موزه‌های تاریخی 21
3ـ1ـ4ـ1 موزه‌های علمی 23
4ـ1ـ4ـ1 موزه‌ها در هوای آزاد 25
5ـ1ـ4ـ1 موزه‌های تخصصی 26
6ـ1ـ4ـ1 موزه‌های منطقه‌ای 27
5ـ1 آموزش در موزه‌ها 28
1ـ5ـ1 گردش سیاست فرهنگی موزه‌ها 29
2ـ5ـ1 برنامه درون موزه‌ای 31

فصل دوم: معمـاری مــوزه
1ـ2 معماری موزه 34
1ـ1ـ2 تمهیدات معماری موزه 35
2ـ1ـ2 گروه‌بندی ساختمان موزه‌‌ها به لحاظ تطابق هدف ساخت با عملکرد موزه 40
3ـ1ـ2 نظریه معماری موزه‌ها 44
4ـ1ـ2 نکاتی درباره فنون نمایش اشیاء موزه‌ای 47
2ـ2 موزه معماری 51
1ـ2ـ2 تعریف موزه معماری 52
3ـ2 نمونه‌های موفق موزه معماری در جهان 59
1ـ3ـ2 بررسی نمونه خارجی ژرژ پمپیدو 61
2ـ3ـ2 موزة فرهنگ و هنر قرن 19 ( فرانسه) 65
3ـ3ـ2 مرکز مطالعات هنر معاصر موسسه joan Miro   66
4ـ2 موزه در ایران 68
1ـ4ـ2 موزة هنرهای معاصر تهران 68
2ـ4ـ2 موزه فرش ایران 72
3ـ4ـ2 موزه ملی ایران 73
5ـ2 حوزه موردنظر موزه معماری 74
1ـ5ـ2 حوزه اول : معماری ابنیه خاص در ایران 74
1ـ1ـ5ـ2 ایران زمین 75
2ـ1ـ5ـ2 قبل از اسلام 76
3ـ1ـ5ـ2 بعد از اسلام 79
4ـ1ـ5ـ2 دوران معاصر 86
2ـ5ـ2 حوزه دوم : معماری جهان 90
3ـ5ـ2 حوزه سوم : معماری بومی در ایران 91
4ـ5ـ2 حوزه چهارم : هنرهای وابسته به معماری 92
6ـ2 اهمیت موزه معماری 93
1ـ6ـ2 معماری چیست ؟ چه اهمیت و جایگاهی دارد ؟چرا برای معماری باید موزه 
ساخت؟ ایجاد موزه معماری چه ضرورتی دارد؟ 93
2ـ6ـ2 سابقه درخشان و کم نظیر معماری ایران و عدم توجه کافی به آن 94
3ـ6ـ2 ضعف و ناهماهنگی در گردآوری و طبقه‌بندی اسناد و مدارک و اطلاعات معماری
و محدودیت دسترسی 95
4ـ6ـ2 وجود مشکلات عدیده در زمینه امکان دسترسی و معرفی عموم مردم به بناهای 
واجد ارزش قدیمی و جدید و تشویق آنان به بازدید از میراث معماری 96

فصل سوم: برنامه‌ریزی کالبدی 
1ـ3 علت انتخاب موضوع 99
1ـ1ـ3ـ مبانی طرح 100
2ـ3 بستر طرح 104
1ـ2ـ3 نکته‌های مهمی و عمومی 105
3ـ3 مطالعات جغرافیایی ، جمعیتی 112
1ـ3ـ3 تاریخچه شهر قزوین 112
2ـ3ـ3 خصوصیات جغرافیایی قزوین 113
3ـ3ـ3 خصوصیات جوی 114
4ـ3ـ3 وضعیت اجتماعی 115
5ـ3ـ3 وضعیت مسکن 116
6ـ3ـ3 امکانات فرهنگی و آموزشی 117
4ـ3ـ شرایط اقلیمی قزوین 117
1ـ4ـ3 دمای هوا 118
2ـ4ـ3ـ رطوبت هوا 119
3ـ4ـ3ـ بارندگی 120
4ـ4ـ3ـ وزش باد 120
5ـ4ـ3 تابش آفتاب   122
5ـ3ـ شرایط اقلیمی قزوین و آسایش انسان 124
6ـ3ـ شرایط اقلیمی قزوین و ساختمان 128
7ـ3ـ اهداف طراحی اقلیمی 134
8ـ3ـ فرم کالبدی ساختمان 136
9ـ3ـ سازماندهی پلان ساختمان 137
10ـ3ـ بافت مجموعه‌های ساختمانی 137
11ـ3ـ سایه بانها 139
12ـ3ـ مصالح ساختمانی 139

فصل چهارم: عرصه‌ها و بخش‌ها 
1ـ4 عرصه ها و بخش‌ها 143
1ـ1ـ4 عرصه نموده‌ها 144
2ـ1ـ4 ـ عرصه کارگاهی 151
3ـ1ـ4 عرصه اداری خدماتی 153
4ـ1ـ4 عرصه علمی تحقیقاتی 154
5ـ1ـ4 تاسیسات 157
2ـ4 استانداردها و ضوابط طراحی 165
1ـ2ـ4 فضای فیزیکی موزه 165
2ـ2ـ4 محل و ساختمان موزه 165
3ـ2ـ4 تالارهای نمایش 166
4ـ2ـ4 ویترین 167
5ـ2ـ4 ارائه و نمایش آثار 167
6ـ2ـ4 تالار ورودی 169
7ـ2ـ4 نور در تالارهای نمایش 170
8ـ2ـ4 دیوار و کفپوش‌ تالارها 172
9ـ2ـ4 مراکز جنبی موزه 173
10ـ2ـ4 ضوابط طراحی تالار 177
11ـ2ـ4 ضوابط ویژه معلولین 179
3ـ4 فضاهای عمومی 179
1ـ3ـ4 ورودی و گیشه 179
2ـ3ـ4 سالن انتظار 180
3ـ3ـ4 راهروها 180
4ـ3ـ4 سرویس‌های بهداشتی 180
4ـ4 فضای اداری 181
5ـ4 صحنه 181
1ـ5ـ4 انواع صحنه‌ها 181
6ـ4 فضای حرکتی (حفره ارکستر) 182
7ـ4 کنترل نور و صدا 183
8ـ4 جایگاه شنوندگان 184
9ـ4 گالری‌ها 185
10ـ4 ضوابط طراحی پارکینگ‌ها 187


مقدمـه تحقیق:
آدمی از زمانی که چشم به جهان می‌گشاید و متولد می‌شود، خود را در احاطه معماری می‌یابد. خانه، مدرسه، کارگاه، بیمارستان، همه اماکن و فضاهایی می‌باشند که در حوزه معماری پیرامون آن ها اندیشه شده است. گستردگی این حوزه تا حدودی است که حتی از پس مرگ هم به عنوان یک شاخص مهم مطرح می‌شود. آرامگاه و مقابر دلیلی بر اثبات سخن مذکورند. 
پس می‌بینیم که معماری همواره در حیات انسان سیال است و علاوه بر تامین سرپناه برای انسان دارای خصوصیاتی است که توانایی پاسخگویی به نیازهای معنوی و فوق مادی بشر علاوه بر نیازهای مادی او را دارند. 
احساس آرامش و امنیتی که بر اثر قرار گرفتن در درون بعضی فضاها به انسان دست می‌دهد، نشاط و شور و هیجانی که به واسطه ورود به مجموعه‌های پرتحرک و فرح‌انگیز درون انسان جاری می‌شود و یا بالعکس حزن و اندوهی که به دلیل استقرار در محیط و فضایی خاص به روان انسان راه می‌یابد و یا کالبدی که می‌تواند انسان را وادار به خویشتن یابی و تفکر بنماید همه و همه ویژگی‌هایی می‌باشند که تنها معماری دارد و بس. 
سخن بهتر این که با شعر نمی‌توان معماری کرد، ولی با معماری می‌توان شعر سرود، با موسیقی نمی‌شود معماری ساخت، ولی با معماری می‌توان موسیقی نواخت. معماری نه تنها در همه هنرها بلکه تاریخ، جامعه‌شناسی، اقتصاد و سیاست را نیز در برمی‌گیرد. وسعت حیطه نفوذ معماری از دیرینه تاریخ تا فضاهای تخلیلی قرن های آینده را شامل می‌شود. بنابراین نمی‌توان آن را سرسری گرفت ، تفننی پنداشت و باور نکرد . 
متاسفانه معماری مذکور با تمام مفاهیمش امروز گم شده است و تنها از دوردست صدای آن به گوش می‌رسد. سیالیت معماری در زندگی انسان امروز کمرنگ شده است و معماری گذشته نیز با تمام عظمتش به عنوان یک شیء عتیقه ظاهر می‌شود و فقط صحبت فراوان در مورد معماری نیاکان ما به میان می‌آید و متخصصان فنی ، در عمل حرف خود را فراموش می‌نمایند. 
ایران زمین با دیرینه‌ای شگرف در زمینه معماری و عظمت و شکوه بناهایی که در دوران های گذشته در آن به وجود آمده‌اند، امروز زبان معماری را فراموش کرده است. مدت ها فرآیند ساخت و ساز در ایران بیگانه با معماری و جنبه‌های متعدد آن به راه خود ادامه می‌دهد تا بدان جا که رد پای معماری تنها در یادگاری‌های به جا مانده از گذشته قابل ردیابی می‌باشند. خلاصه این که معماری گم شده ما امروز فقط به یک منبع کسب درآمد و ساختمان‌سازی آن هم به گونه‌ای ناامن تبدیل شده است و مفهوم والایی که در مورد آن صحبت کردیم بر پایه سلیقه‌های شخصی نادرست و غیرتخصصی، بدون پشتوانه و مطالعه و دور از معیارهای والای انسانی به وجود می‌آید. 
صحبت پروژه موردنظر و طرح موضوع آن بنایی می‌باشد که خود را از بند کاربری خاصی رها کرده و بیانگر خصوصیات اصلی خود یعنی معماری باشد بنا با وحدت اجزاء خود می‌تواند مبلغ معماری شود این آن چیزیست که در معماری گذشته ما قابل رویت است که یک فضا خاصیتی جزء معماری و خودش ندارد و یکپارچگی آن بازگوکننده مفهوم معماری است. صحبت در این وادی در این مقال نمی‌گنجد و در روند پروژه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 
در مرحله بعدی نامی که برای این بنا می‌گذاریم، موزه معماری است که علاوه بر خاصیت فوق‌الذکر ساختمان فعالیت درونی آن نیز معماری باشد و بس با توجه به بیان وضعیت معماری امروز نیاز به این سازمان بسیار ضروری جلوه می‌نماید. 
به وجود آوردن چنین مکانی می‌تواند علاوه بر متخصصین فن معماری عوام را نیز به سوی خود فرا خواند و با مفهوم والای معماری آشنا بنماید. 
برای رشد معماری احتیاج به جامعه‌ای داریم که آن را باور داشته باشد. آیا جامعه ما معماری را باور دارد ؟ از مردم عادی چه انتظاری می‌توان داشت زمانیکه در میان دانش‌آموختگان حتی متخصصین در امر ساخت و ساز معماری ناشناخته مانده است و به آن ناباورانه نگاه می‌شود. 
حوزه معماری با قابلیت دسترسی برای عموم و همین طور علاقه‌مندان به طراحی معماری می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد با وجود فقر شدید در زمینه اطلاعات معماری چه در رسانه‌ها و جراید و چه اماکن اطلاعاتی این مکان می تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات جامع در مورد معماری پذیرای علاقه‌مندانی باشد که در این زمینه در تکاپوی مرجعند. 
در ادامه به شرح روندی می‌پردازیم که در آن طرح موضوع موزه معماری و مفاهیم فوق‌الذکر قابل بررسی باشد. 
به طور کلی مطالعات پروژه را دو بخش موزه و موزه معماری تشکیل می‌دهند. در بخش اول به بحث و بررسی در مورد موزه و چیستی آن پرداخته و از اهداف آن مطلع می‌شویم. سپس زمانی که نتیجه‌گیری شد که موزه چیست و چه عملی را انجام می‌دهد به سراغ معماری موزه‌ها می‌رویم. 
سپس با شناخت موزه و معماری موزه و خواص هر یک و توجیه این که امروز معماری باید به درون موزه‌ای برود و مرکزی برای تبلیغ آن وجود داشته باشد. در ادامه این روند به بحث و بررسی در مورد این مرکز یعنی موزه معماری پرداخته و با توجه به عدم آشنایی کافی با آن به دلیل نبودن چنین مکانی در کشورمان با معرفی نمونه‌های موجود در سطح جهان شروع و با بررسی در مورد این مرکز یعنی موزه معماری پرداخته و با توجه به عدم آشنایی کافی با آن به دلیل نبودن چنین مکانی در کشورمان با معرفی نمونه‌های موجود در سطح جهان شروع و با ذکر حوزه‌های اصلی موردنظر این موزه و فعالیت‌های آن همچنین اهمیت وجودی آن سخن را خاتمه می‌دهیم. 
برنامه‌ریزی کالبدی پس از اطلاعات مفهومی مبحث دوم رساله را شامل می‌شود که در آن ابتدا به کلیات و مبانی طرح و بعد به توضیح در مورد بستر طرح، سازه، تاسیسات، پرداخته شده و نهایتاً نقشه‌های طرح موزه موردنظر ارائه خواهد شد. 
به امید این که با این تحقیق توانسته باشیم گامی بسیار بسیار کوچک در جهت اعتلای سخن معماری بردارم. 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود 100 نکته مهم و کنکوری کتاب 2000 تست اقتصاد خرد محسن نظری

100-نکته-مهم-و-کنکوری-کتاب-2000-تست-اقتصاد-خرد-محسن-نظری
100 نکته مهم و کنکوری کتاب 2000 تست اقتصاد خرد محسن نظری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 5408 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود 100 نکته مهم و کنکوری کتاب 2000 تست اقتصاد خرد محسن نظری،
در قالب pdf و در 9 صفحه.


توضیحات:
100 نکته مهم کنکوری کتاب2000 تست اقتصاد خرد دکتر محسن نظری که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و جزوه شخصی ایشان می باشد، در 9 صفحه فایل پی دی اف ادغام شده و شما عزیزان پس از مطالعه جزوه درسی اقتصاد خرد دکتر محسن نظری ( جزوه 333 نکته مهم اقتصاد خرد محسن نظری و 37 نمودار درختی مهم و کنکوری کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری که هر دو این جروات عالی در این فروشگاه موجود می باشد)، تست های کتاب 2000 تست اقتصاد خرد دکتر محسن نظری را که یکی از مهم ترین منابع موجود برای کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و اقتصاد می باشد را می توانید پاسخگو باشید، ولی برخی تست ها دارای نکات جدید و مهمی می باشد که این نکات مهم را در این فایل ارزشمند برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم تا با مطالعه آن بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و در مبحث تست زنی، نکات و تسلط لازم را برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد و سؤالات استخدامی اقتصاد خرد را کسب نمایید و برای آسانی فراگیری، این 100 نکته مهم به صورت 4 رنگ ویرایش شده تا شما هر چه بهتر مطالب را به صورت مفهومی از بر نمایید .  
*** با آرزوی موفقیت برای تمام دانش پژوهان و تلاش گران عرصه علم و دانش***

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق رمزنگاری توسط سیستم های فرکتال و کیاس

تحقیق-رمزنگاری-توسط-سیستم-های-فرکتال-و-کیاس
تحقیق رمزنگاری توسط سیستم های فرکتال و کیاس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 89
حجم فایل: 1071 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود تحقیق در مورد رمزنگاری توسط سیستم های فرکتال و کیاس، 
در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده 
رمزنگاری با سیستم های آشوب 15
تحلیل سیستم لورنز 16
سایفرهای رمزنگاری تصویر 16
الگوریتم رمزنگاری آشوبگون تصویر16

فصل اول:
1-1) مقدمه ای بر فشرده سازی اطلاعات            17
1-2) دسته بندی روش های فشرده سازی اطلاعات 17
1-2-1) فشرده سازی اطلاعات متنی 18
1-2-2) فشرده سازی تصاویر دو سطحی 19
1-2-3) فشرده سازی تصاویر چند سطحی سیاه و سفید و رنگی 19
1-3) فشرده سازی اطلاعات تصویری20
1-4) کدینگ تصاویر 21
1-4-1) نگاشت21
1-4-2) کوانتیزاسیون23
1-4-3) اختصاص کد 23
1-5) معیارهای سنجش خطا 25
1-6) فشرده سازی با استفاده از تخمین26
1-6-1) روش 27DPCM 
1-6-2) روش Delta Modulation
1-6-3) تکنیک های وفقی29
1-7) فشرده سازی با استفاده از تبدیلات متعامد 30

فصل دوم:
مقدمه ای بر فرکتال ها  و هندسه فرکتالی  41
2-1) مقدمه  47
2-2) نظریه آشوب (Chaos)    
2-3) بررسی خصوصیات فرکتال ها   51
2-4) روش تعیین بُعد ساختارهای فرکتالی52

فصل سوم:
فشرده سازی تصاویر بر اساس تئوری فرکتالی توابع تکراری 54
3-1) مقدمه  58
3-2) تولید فرکتال های خطی با استفاده از ایده ماشین 60MRCM  
3-3) تبدیلات آفینی انقباضی و کدهای 61IFS
3-4) کدهای IFS و تولید تصاویر خود متشابه62
3-5) کد کردن تصاویر معمولی با استفاده از تئوری فراکتال ها  64
3-5-1) خود تشابهی در تصاویر معمولی67
3-5-2) مدل کردن خود تشابهی در تصاویر به وسیله ماشین Partitiond-MRCM69
3-5-3) قضیه کالج و تبدیلات آفینی سه بعدی71
3-6) چرا فشرده سازی با فرکتال؟ 75
3-7) ارائه یک روش عملی برای فشرده سازی فرکتالی 76
3-7-1) تقسیم بندی تصاویر (Image Segmentation) 
3-7-2) تکنیک های کلاسبندی80
3-7-3) انتخاب دامنه های مناسب80
3-7-4) تبدیلات بلوکی فرکتالی
3-8) فشرده سازی تصویر و نوشتن فایل فرمت فرکتالی تصویر 83
3-9) بازسازی تصویر با استفاده از فایل فرمت فراکتالی تصویر 84
نتایج شبیه سازی 85
نتیجه 87


چکیده تحقیق:
با توجه به کاربرد روزافزون کامپیوتر، حفظ امنیت و تأیید صحت تصاویر نیز روز به روز اهمیت بیشتری می یابد. تصاویر مخابره شده ممکن است کاربردهایی چون کاربرد تجاری، نظامی و یا حتی کاربردهای پزشکی داشته باشند که در هر صورت حفظ امنیت آن ها و جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به این تصاوی، رمزنگاری آن ها را قبل از ارسال روی شبکه ضروری می کند. ولی به دلیل ویژگی های تصاویر، خصوصاً حجم زیاد داده های تصویری و ویدئویی استفاده از الگوریتم های کلاسیک رمز نگاری متن، مانند RSA و DES و... در این موارد ناکارآمد، چون اولاً رمزکردن حجم زیاد داده های تصویری به این طریق بسیار وقت گیر خواهد بود و خصوصاً در کاربردهای بلادرنگ عملی نیست و دومین مشکلی که این الگوریتم ها دارندریال طول کلید آن هاست که با توجه به حجم داده های رمزشده، استفاده از کلیدهای با طول محدود باعث ضربه پذیری روش در برابر حملات متن رمزشده می گردد. برای غلبه بر این مشکلات افراد بسیاری به ارائه روش های نوینی در رمزنگاری تصویر پرداخته اند.
در این تحقیق سعی بر این بوده که با استفاده از ویژگی های توابع آشوب و امکان تولید کلیدهایی با طول بینهایت الگوریتمی ساده، سریع و ایمن برای رمزنگاری داده های تصویری ایجاد شود. هم چنین با توجه به فضای بزرگ کلید در توابع آشوب این روش در برابر حملاتی چون حمله Brute force نیز بسیار مقاوم  است. در انتها باید گفت که علاوه بر حملات عمدی این الگوریتم نسبت به تغییراتی بسیار کوچک در کلید بسیار حساس بوده، حتی با در دست داشتن مقادیر تقریبی کلید امکان شکستن رمز برای حمله گران وجود ندارد. بخش دوم این مقاله به بیان ویژگی های سیستم های آشوب و سیستم آشوب لورنز اختصاص یافته است. در بخش سوم روش های رمزنگاری تصویر و ویژگی های خاص تصویر از نظر رمزنگاری را مورد بررسی قرار داده است. در بخش چهارم روش رمزنگاری پیشنهادی بیان شده است.در بخش پنجم نتایج شبیه سازی ارائه شده و بخش ششم به جمع بندی کار اختصاص یافته است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود خلاصه کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

خلاصه-کتاب-چگونه-برنامه-بازاریابی-بنویسیم؟
خلاصه کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 839 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

دانلود خلاصه کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم،
در قالب pdf و در 28 صفحه، شامل:

فصل اول: مقدمه
فروش چیست؟
برنامه بازاریابی چیست؟
مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی

فصل دوم: تحلیل موقعیت- بازبینی بازاریابی
بازبینی محیط بازاریابی
بازبینی فعالیت بازاریابی
بازبینی سیستم بازاریابی
محیط بازاریابی- تحقیق بازار
بخش بندی بازار چیست؟
چک لیست اطلاعات
چگونه ارقام را ارائه کنیم
تحلیل موقعیت
تجزیه و تحلیل swot

فصل سوم: اهداف، استراتژی ها و برنامه های اقدام
اهداف بازاریابی چیست؟
سبد محصول
نرخ نسبی رشد بازار و سهم بازار
تحلیل شکاف
استراتژی بازاریابی
استراتژی های قیمت گذاری
برنامه های اقدام

فصل چهارم: توزیع، ترویج و بودجه ها
برنامه توزیع 
برنامه ترویج و تبلیغات
هزینه ها و بودجه ها
بودجه بندی هزینه برنامه بازاریابی

فصل پنجم: نوشتن برنامه
مقدمه
خلاصه اجرایی
تحلیل موقعیت
اهدلف بازاریابی
استراتژی های بازاریابی
برنامه زمان بندی چه چیز / کجا / چگونه
ترویج فروش
بودجه ها و حساب سود و زیان
کنترل و روزآمدسازی روش ها

فصل ششم: ارائه برنامه، پیگیری و بازبینی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق طراحی و پیاده سازی نرم افزار فرش مشهد

تحقیق-طراحی-و-پیاده-سازی-نرم-افزار-فرش-مشهد
تحقیق طراحی و پیاده سازی نرم افزار فرش مشهد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 69
حجم فایل: 4799 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود تحقیق طراحی و پیاده سازی نرم افزار فرش مشهد،
در قالب word و در 69 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: معرفی ابزارهای مورد استفاده
معرفی ابزارهای مورد استفاده  
ویرایش‌های مختلف  
ویرایش متراکم    
ویرایش پرسرعت  
ویرایش کارگروه    
ویرایش احتمالی
نگارش قابل کدنویسی  
نرم افزار دلفی    
زبان برنامه نویسی  
ویژگی‌های اختصاصی
مزیت‌ها
عیب‌ها  
تاریخچه  

فصل دوم: معرفی نمونه های مشابه نرم افزار 
روش تولید نرم افزار  
مشخصات فنی  
زبان برنامه نویسی
قابلیت اجرا بر روی انواع سیستم های عامل
امنیت نرم افزاری
مشتری مداری
امکانات مدیریتی 
تخفیفات  
امکانات نرم افزار  
امکانات عمومی نرم افزار  
امکانات مرکز  
امکانات شعب
پشتیبانی سیستم
امور مشتریان    
گزارش ‏های سیستم بازرگانی  
انبار و کالا  
تعاریف سیستم انبار و کالا    
امکانات سیستم انبار و کالا    
گزارش ‏های انبار و کالا  

فصل سوم: نمودارهای UML
نمودارهای UML 
 
فصل چهارم: معرفی نرم افزارطراحی شده
مقدمه ای در مورد نرم افزار های کاربردی در فروشگاه فرش مشهد  

فصل پنجم: معرفی نرم افزار تولید شده
بررسی فرم های برنامه 
فرم ورود
فرم اصلی برنامه
فرم  مشتریان
فرم افزودن مشتری  
فرم  مشخصات کالا
فرم تنظیمات  
فرم فاکتور فروش
فرم درخواست کالا 
فرم اطلاعات چک  
فرم بدهکاری و بستانکاری
فرم لیست چک ها
فرم لیست بده کاران وبستانکاران
فرم لیست کالا  
فرم ماشین حساب

فصل ششم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
منابع
 

مقدمه تحقیق: 
در راستای تهیه نرم افزار مدیریت فروشگاه فرش، گام های متعددی برداشته شد که دو مورد از مهم ترین آن ها، امکان سنجی و پیاده سازی امکانات مورد نیاز بود.
در این سند طی فصول مختلف به تحلیل بخش های مختلف این نرم افزار می پردازیم که حول دو گام اساسی و مهمی که ذکر شده است. در فصل اول دور نمایی از نرم افزارهای موجود را ترسیم می کنیم در فصل دوم در مورد ابزارهای مورد استفاده، اطلاعاتی ارائه می شود. در فصل های بعد، از دید کاربردی و برنامه نویسی در مورد بخش های مختلف این نرم افزار توضیحات مفصلی ارائه می شود.
نکته ای که در این نرم افزار حائض اهمیت است زمان کم برای تحلیل و طراحی آن بود، چرا که بر روی یک نرم افزار تجاری هر چه زمان بیشتری وقت گذاشته شود، بی شک برنامه ای قوی تر، از آب در خواهد آمد. اما با وجود وقت کم، الهام گرفتن از برنامه های مشابه کمک زیادی در چرخه ایجاد این نرم افزار نمود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.